Loyko, het nieuwe loyaliteitsplatform!

26 oktober 2022
Door Werner Bolink
Leestijd: 1 minuut

Naast onze digitale oplossingen werken we ook graag aan eigen projecten en concepten. Enige tijd geleden ontstond het idee voor een nieuw concept. Namelijk een eenvoudig en laagdrempelig loyaliteitsprogramma voor retailers. Ondernemers kunnen met dit systeem op een makkelijke en snelle manier een spaarprogramma voor hun klanten beginnen, volledig in hun eigen huisstijl. Het Loyko loyaliteitsplatform was geboren!

Hoe werkt het?

Het Loyko loyaliteitsplatform werkt zeer eenvoudig. Klanten kunnen met het digitale spaarsysteem met behulp van een app bij iedere aankoop punten sparen en gespaarde punten inwisselen voor een reward (product) naar keuze. Ondernemers zoals retailers hoeven enkel de QR-code van een klant te scannen en eenmalig gegevens te registreren waarna de klant meedoet aan het spaarprogramma. Zeer laagdrempelig dus!

Verbeter de klantrelatie, verhoog de loyaliteit

De ondernemer kan met de gegevens die via het spaarprogramma worden verzameld, zijn klanten beter benaderen en daarmee de klantrelatie verbeteren. Dit geeft ondernemers veel inzicht en dat helpt bij klantbehoud. Een ondernemer kan inzien wat er wordt verkocht, voor welk bedrag en welke producten populair zijn en welke juist niet. Daarnaast is het bijvoorbeeld mogelijk om nieuwsbrieven te versturen naar klanten waarmee gerichte marketingacties gecommuniceerd kunnen worden. Denk hierbij bijvoorbeeld in het geval van een slagerij bijvoorbeeld de aankondiging van het barbecue-seizoen.

Loyko is live!

Na een periode van testen en verbeteren zijn we sinds vandaag live voor alle ondernemers in de retail. Ook de Leeuwarder Courant was deze lancering niet ontgaan. De krant besteedde vandaag volop aandacht aan Loyko in een mooi geschreven artikel: Artikel - Leeuwarder Courant

Benieuwd? Of een gratis demo aanvragen? Ga dan snel naar www.loyko.nl

Eenvoudig punten sparen met het Loyko loyaliteitsprogramma.
chevron-down