Naar hoofdinhoud Naar voettekst
  • De Goede

Specialisten uit Heerenveen die je financieel helpen groeien

Klant

De Goede

Branche

Dienstverlening & Retail

Als je de vestiging van De Goede Hypotheken & Verzekeringen in Heerenveen binnenloopt, dan word je hartelijk welkom geheten en krijg je het gevoel in een warme huiskamer te worden ontvangen. Met een lekker bakje koffie bieden de verschillende specialisten een luisterend oor en komen met persoonlijk advies!

De uitdaging

Het gevoel van de onderscheidende warme huiskamer kwam op de oude website niet goed naar voren. Een website is vaak het eerste contactmoment met je bezoeker en is natuurlijk het uitgelezen moment om de sterke punten en waarden van je organisatie onder de aandacht te brengen. Aan Skeps was het de taak om De Goede Verzekeringen hierbij te helpen. 

De oplossing

Vernieuwd ontwerp en interactie

Naast een vernieuwd ontwerp dat goed aansluit op de huisstijl en de gewenste beleving hebben we de website interactiever gemaakt. Meer aandacht voor interactieve en converterende formulieren en slimme toepassingen om die steenGoede persoonlijkheid van De Goede ook online goed naar voren te laten komen.

Integratie van moderne software

Daarnaast is De Goede ook aan de slag gegaan met moderne, efficiënte software zoals Trengo (klantenservice) en DossierData (klantendossiers). Beide pakketten bieden diverse website-integraties aan waarmee wij De Goede hebben geholpen.

Trengo Partner

Trengo is het omnichannel communicatieplatform die voor een betere ervaring voor de bezoeker zorgt. De bezoeker kan op diverse manieren (chat, WhatsApp, social media, e-mail) in contact komen via de Trengo Widget. Zo kan De Goede nog makkelijker en sneller de klanten op een persoonlijke manier helpen. Ideaal!

Doordat alle communicatiekanalen gebundeld zijn geeft Trengo overzicht en bespaart bovendien een hoop kostbare tijd. Ook kunnen werknemers van De Goede gemakkelijk conversaties toewijzen aan collega's (of teams), notities plaatsen, WhatsAppen zonder app, contacten beheren, quick-replies instellen en daarnaast nog veel meer tijdbesparende functies inzetten.

Klaar om tijd te besparen?

Vertel ons over je project.

We helpen je graag om de mogelijkheden te ontdekken.